Кошик
1409 відгуків
Щоб дізнатися актуальну наявність і вартість - ТЕЛЕФОНУЙТЕПерейти
+380 (50) 040-28-13
+380 (97) 851-98-46
МАЙСТЕР-ІНСТРУМЕНТ - майстер в галузі інструменту.

Двигуни Кентавр

Двигуни Кентавр – бездоганна міцності.

Двигуни Кентавр зроблені в узгодженні з передовими еталонами властивості й схоронності. Високоякісне і вірне виконання підкріплює неприменное випробування движків, після що видається довгий термін гарантійного сервісу.

Неповторні движки торгашеською марки Кентавр винайдені для застосування в силових апаратах, сільсько-домашньої техніки і в транспорті. Різні мотоблоки, косарки, зрошувальні системи ніяк не мають всі шанси звертатися у відсутності насильницький установки. Дану функцію несуть движки торгашеського бренду, бензинові або дизельні. Інноваційні інженерні технології дозволили створити механізми, які готові терпіти величезні тривалі перевантаження.

Двигуни Кентавр – бездоганна міцності.

Двигуни Кентавр зроблені в узгодженні з передовими еталонами властивості й схоронності. Високоякісне і вірне виконання підкріплює неприменное випробування движків, після що видається довгий термін гарантійного сервісу.

Неповторні движки торгашеською марки Кентавр винайдені для застосування в силових апаратах, сільсько-домашньої техніки і в транспорті. Різні мотоблоки, косарки, зрошувальні системи ніяк не мають всі шанси звертатися у відсутності насильницький установки. Дану функцію несуть движки торгашеського бренду, бензинові або дизельні. Інноваційні інженерні технології дозволили створити механізми, які готові терпіти величезні тривалі перевантаження.

Бензинові двигуни Кентавр спасибі власної компактності і малій вазі дозволено застосовувати і для водяного автотранспорту – човнів, катерів. Їх головні відмінності:

4-х тактний одноциліндрові двигуни мають найбільшу ємність від 6 до 15 к. с. з трудящим розміром двигуна в межах від 196 з 420 куб. см;
понудительная легка система охолодження дозволяє воврямя скинути зайве тепло з корпусу мотора, тим найбільш запобігає ранній знос деталей і пристроїв мотора;
мотори обладнані ручним або мають всі шанси мати систему в поєднанні з електричним стартером, який підсобляє виконати пуск двигуна при невисокій температурі. Двигуни з электростартом Кентавр обладнані панеллю управління, замком для ключа запалювання;
обчислений витрата пального переконливо вказує економію мотора, від 380 за 385 гр/кВт*год;
місткість паливного бака від 3,6 л 6,5 л;
обороти мотора дозволено вивіряти вручну з підтримкою важіль дроселя;
шпонкові злиття виконує кріплення шківа на різні запасні системи, окремі моделі мають шліцьовий вал зі сполучної долею і забезпечені шківом на 3 струмка, деякі моделі мають редуктор, спасибі якому дозволено знизити швидкість обертання weekendа валу по 1800 про/хв;
приймач невисокого значення масла, напевно заставу безаварійної роботи мотора, у разі заслуги олії низької позначки, движок призупинить роботу автоматом;
для найбільш високоякісної роботи легкий фільтр розташовуватися в масляній ванні кімнаті.
Дизельні двигуни Кентавр представлені найбільш сильними апаратами. Розділяються по системі охолодження на 2 види.

Дизельні двигуни з легким остиганням Кентавр – напевно:

ємність двигуна коливається від 4,2 л. с. по 9,0 л. с. при робочому розмірі циліндра 211 – 406 куб. см.;
істотно нижче витрата пального, тільки 275-280 гр/кВт*год;
більш значний розмір паливного бака від 2,5 по 5,5 л;
система прямого впорскування пального вживається як найбільш дієві ліки економії пального, вона гарантує по 20% економії;
для полегшення пуску є інтегрований декомпресійний клапан;
різні моделі мають всі шанси існувати облаштовані легкий посушливий фільтр або фільтр , в навколишній олійною ванній кімнаті, кой краще чистить від пилу і грязі в зовсім запорошених приміщеннях;
гармоніка обертання коленвала регулюється з підтримкою фіксованої важеля керування подачею пального;
Дизельні двигуни з водяним охолодженням Кентавр мають понудительную систему розсіювання тепла більшої віддачі. Коефіцієнт теплопередачі набагато більше, ніби розмовляє про тривалому терміні продуктивної експлуатації. Їх відмінності:

горизонтальне розміщення вала мотора – традиційна модель більш нерідко застосовується в маленькій механізації;
номінальна ємність 830 л. с. з номінальними оборотами коленвала 2200-2600 про/хв;
калібр ходу поршня має можливість досягати 125 на 120 мм;
чисельність циліндрів коливається від 1 або 2, по 3 у найбільш масивних моделях.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner